środa, 29 lutego 2012

TWARZ

Z twarzą mam chyba taki sam duży problem jak z włosami, jest sucha, ściągnięta, szorstka, łuszczy się.Niby jest mieszana, ale jak dla mnie sucha.
Kiedyś dostałam od cioci fajne serum pod oczy.


Serum pod oczy w kapsułkach żelatynowych twist off

Kompozycja oleju z nasion wiesiołka i oleju z nasion ogórecznika. Zawarte w nich kwasy linolowe i linolenowe wykazują zdolności regeneracyjne i naprawcze, a witamina E neutralizuje wolne rodniki. Natłuszcza i odżywia okolicę pod oczami, spłyca zmarszczki.

 

Jeśli chodzi o działanie serum to jest naprawdę rewelacyjne, nawilża i uelastycznia skórę pod oczami.Przy regularnym stosowaniu skóra pod oczami jest bardziej napięta i obrzęki są  mniejsze.Dla mnie dużym plusem jest to, że skład tego serum jest naturalny i nawilża przesuszone miejsca skóry.

Oprócz tego, że moja skóra jest sucha to występują również na mojej twarzy zaskórniki i rozszerzone pory.

 

Vichy, Normaderm, Żel głęboko oczyszczający

Żel głęboko oczyszczający to idealny preparat do codziennego dogłębnego oczyszczania skóry z niedoskonałościami. Pozostawia skórę czysta i świeżą. Wygładza i wyrównuje jej powierzchnię.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Peg-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Decyl Glucoside, Glycerin, Peg-120 Methyl Glucose Dioleate, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Peg-4 Dilaurate, Peg-4 Laurate, Hamamelis Virginiana, Isobutylparaben, Glycolic Acid, Triethanolamine, Methylparaben, Salicylic Acid, Phenoxyethanol, Iodopropynyl Butylcarbamate, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, CI 47005, CI 42053, Parfum

 

Może i wyrównuje powierzchnię skóry, ale również ją wysusza.Skóra jest  ściągnięta i sucha.Żel ma również swoje plusy jest wydajny, ładnie pachnie i  doskonale oczyszcza.

Mam pewien doskonały produkt, który się sprawdza chyba u mojej całej babskiej części rodziny.

 

Ziaja, Ogórkowa, Tonik do twarzy

Bezalkoholowy tonik z prowitaminą B5 (D-Panthenolem) oraz wyciągiem z miąższu z ogórka, przeznaczony do cery normalnej, tłustej i mieszanej. Nawilża i odświeża skórę, ma bardzo przyjemny zapach.

Skład: Aqua (Water), Propylene Glycol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Panthenol, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragnance), Amyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropian, Linalool, Citric Acid. 

 

Za taką cenę należą się ogromne brawa dla Ziaji.Tonik świetnie oczyszcza i odświeża skórę. Ma miły zapach.
Nie zapycha porów, nie wysusza, nie podrażnia, nie uczula, no wprost ideał. Nawet wad w nim nie znajduje. Uspakaja moją cerę, łagodzi ją, aż sama jestem zdziwiona, bo to kosmetyk do cer mieszanych i tłustych. Przy tym delikatnie rozjaśnia buzię i delikatnie zwęża pory.
Dodatkowym, wielkim plusem jest wydajność! Z czystym sumieniem polecam.

Jak jest już tonik to musi być i krem.Ta sama firma lecz seria już inna :) (sama nie czuję, że rymuje)

 

Ziaja, Krem oliwkowy

Aktywny krem z olejem z oliwek i masłem Shea do intensywnej pielęgnacji skóry suchej i normalnej. Odżywia oraz wyraźnie przyspiesza odnowę naskórka. Przywraca skórze prawidłowy poziom nawilżenia. Doskonale uelastycznia, zapewnia skórze delikatność i długotrwałe ukojenie. Może być stosowany w każdym wieku. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry suchej i normalnej. Substancje aktywne: gliceryna, masło shea, olej z oliwek. Polecany pod makijaż, szczególnie w przypadku skóry bardzo przesuszonej.

 

Podczas nakładania na twarz przeżyłam szok, krem był dość tępy i ciężki. Potem jednak odetchnęłam z ulgą bo szybko się wchłonął pozostawiając buzię mięciutką i gładką.Po paru dniach stosowania pozbyłam się wreszcie łuszczących się suchych skórek z którymi mam problem. Używam kremu także na dzień pod makijaż.Mimo,że nie jest to krem matujący i pozostawia na twarzy troszkę błyszczącą warstwę to twarz nie jest obciążona.

 

Dax Cosmetics, Perfecta No Problem!, 3w1 Żel myjący + Peeling + Maseczka

3 funkcje w jednym preparacie antybakteryjnym: Żel myjący + Peeling + Maseczka z ekologicznym wyciągiem z goji, siarką i alantoiną.
- żel myjący - dokładnie oczyszcza skórę.
- peeling - redukuje zaskórniki, przebarwienia i niedoskonałości skóry.
- maseczka - długotrwale matuje i redukuje wypryski.
Gwarancja skuteczności potwierdzona dermatologicznie.

 

Nie udało mi się póki co znaleźć lepszego żelu do oczyszczania mojej mieszanej cery z wiecznie zapchanymi porami.Żelu używam dwa razy dziennie jako peelingu, nic nie podrażnia, mam wyraźnie oczyszczone i zwężone pory.Ma same plusy: dokładnie oczyszcza, zwęża pory,rozjaśnia twarz, nie szczypie, nie podrażnia skóry, nie wysusza, zmniejsza przetłuszczanie.
 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz