poniedziałek, 27 lutego 2012

WŁOSY

Nareszcie parę dni temu dostałam paczkę z upragnionym olejekiem do włosów DABUR VATIKA ENRICHED COCONUT HAIR OIL:)

Jest to olej kokosowy wzbogacony ekstraktami z amli, cytryny i henny oraz 6 innych ajurwedyjskich ziół. Vatika to unikalna, naturalna receptura, która powoduje głębszą penetrację oleju aby włosy i skóra głowy były nawilżone i zdrowe.
Cytryna reguluje wydzielanie sebum oraz przeciwdziała łupieżowi.
Henna wraz z innymi ziołami otula włos chroniąc przez zewnętrznymi zanieczyszczeniami oraz podkreśla kolor włosów.
Amla wzmacnia włosy od korzenia aby były zdrowe i lśniące.
Sposób użycia: używaj regularnie na włosy i skórę głowy. Najlepsze rezultaty daje zostawienie jej na noc na włosach a rano zmycie szamponem.

hmmmm... i co to będzie?
Zawiodę się na nim czy nie?
Takie pytania zadawałam sobie po otworzeniu paczki!
Nie mogąc się powstrzymać nałożyłam olejek na całą długość włosów i poszłam spać.
Rano umyłam włosy, zostawiłam do naturalnego wyschnięcia i się dziwiłam, że jeszcze mogę mieć włosy jak dziecko(moje włosy jak i skóra głowy są bardzo problematyczne:( puszą się, mam istne siano na głowie,czasami pojawia się łupież, końcówki się rozdwajają),ten olejek naprawdę czyni cuda mimo tego, że stosowałam go pierwszy raz.. Jestem włosomaniaczką, zapuszczam moje okropne falowane i suche włosy, czasami wyglądają tak jakby miały spotkanie z TAJFUNEM.Ten olejek jak na razie ma same plusy
- nawilża włosy
- nadaje połysk
- odżywia
Nawet mi to nie przeszkadza,że ma postać stałą i trzeba butelkę rozgrzać.


To nie pierwszy olejek który próbowałam przed królującą Vatiką była niesamowicie śmierdząca Amla Hair Oil.
Napiszę też coś o nim.

Olejek zawiera wyciąg z owoców amla (amalaki - agrestu indyjskiego), sprawia, że włosy stają się sprężyste, zdrowe, błyszczące. Będziesz mieć wrażenie, że włosy są odżywione od środka i mieć poczucie lepszej pielęgnacji. Amla ma świeży, orientalny zapach, jest sekretem pięknych włosów kobiet z Indii.

Na moich włosach Amla nie zdziałała cudów. Włosy nie były nawilżone lecz oklapnięte i śmierdzące:(
Jednym słowem zawiodłam się mimo, że tak dużo pozytywnych opinii ma na wizażu.Może kiedyś dam jej jeszcze szanse.
Dzisiaj robiłam przegląd kosmetyków, które muszę szybko wykończyć żeby nie zajmowały mi miejsca w łazience i natrafiłam na...
to coś


Balsam do włosów z jedwabiem. Dzięki dużej zawartości jedwabiu intensywnie odżywia włosy od nasady aż po same końce nadając im miękkość i połysk, pielęgnuje oraz dba o zdrowy wygląd włosa. Dodatkowo ułatwia rozczesywanie i modelowanie włosów. Nadaje idealną gładkość, elastyczność, działa silnie nawilżająco i przeciwdziała plątaniu się włosów. Włosy stają się miękkie, mocne i pięknie błyszczą. Efekt widoczny po pierwszym użyciu.
Sposób użycia: po umyciu wmasować łagodnie w osuszone ręcznikiem włosy. Pozostawić na kilka minut w temperaturze otoczenia następnie dokładnie spłukać.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Cetrimmonium Chloride, Isopropyl Mirystate, Hydrolized Silk, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Glycerin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Parfum.

Plusem jej jest chyba to, że jest tania jak na litrowe opakowanie. Zauważyłam też, że włosy się z łatwością rozczesują i są błyszczące.
Minusem jest to,że opakowanie jest zbyt duże i bez dozownika,po dłuższym stosowaniu przesuszyła mi bardzo włosy:(

To jast mój nowy HIT
Szamponik tak cudnie pachnie żebym go zjadła! uwielbiam kosmetyki naturalne właśnie za ich wyjątkowy zapach. Od razu czuję, że robię coś dobrego dla mojej skóry czy włosów.
Szamponu używa cała rodzina, włosy są po nim miękie i tak pachną...
Szampon zdaje się nie ma żadnych sztucznych chemicznych wypełniaczy bo wypłukuje się z włosów z łatwością.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz